torsdag 20. september 2007

Logo og blinklys....






Jeg driver også å arbeider med noen logoer jeg har tenkt å ha på bilen etterhvert. Øverst på siden kan dere se en av de jeg arbeider med som er tenkt å ha fremme på pansersidene. Det blir også fremstil enkeltlogoer med Red Puffin og logoer beregnet på dørene med Red Puffin Experience. Dette, sammen med litt "stripetrimming", tror jeg kan gjøre bilen ganske spesiell.


Noe av det første synlige som ble gjort er å bygge om blinklysene framme. De som var der var omtrent gåen. De var fulle av vann, reflektorene og glass var sprukket og de var veldig svake. Jeg bestemte meg da for å få på noe som i alle fall skulle være lett å se.

Jeg fikk tak i to markeringslys beregnet på lastebiler og skiftet glassene i dem. Deretter ble de montert stående på framskjermene. Jeg bruker her 10W pærer fremover og 5W bakover, for disse lysene ser du meget godt fra førerposisjonen.....


Var ganske fornøyd med denne riggen selv......

Ingen kommentarer: